Ιδιαιτερα Μαθηματα - Σεμιναρια για το 3D Studio Max / Vray

Παραδίδονται ιδιαίτερα μαθήματα - Σεμινάρια για το 3D Studio Max / Vray
Τα πάντα γύρω από 3d modeling, φωτορεαλισμό και post production techniques για σωστά φτιαγμένα έντυπα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ....

Wednesday, March 9, 2011

Another way to remove materials from objects.

Ένας άλλος τρόπος να ξηλώσουμε τα Materials.

Πέρα από τον κλασικό τρόπο ( Material editor ->Get Material -> None )
ένας άλλος τρόπος για να βγάλουμε ένα υλικό από ένα αντικείμενο (χωρίς να το αντικαταστήσουμε με κάποιο άλλο ) είναι ο εξής. 


Πηγαίνουμε: Utility Panel -> More -> UVW Remove -> Επιλέγουμε το αντικείμενο του οποίου το υλικό θέλουμε να αφαιρέσουμε και πατάμε το κουμπί Materials.

Click on picture to Enlarge

Επίσης με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να αφαιρέσουμε και τα UVW Coordinates τα οποία μπορεί να έχουμε ορίσει σε κάποια polygons με την βοήθεια του UVW map Modifier. 

Η διαφορά του Utility UVW remove με του Modifier UVW mapping clear είναι οτι ο modifier μπορεί να έχει επιπτώσεις σε συγκεκριμένα πολύγωνα τα οποία θα έχουμε προ επιλέξει μέσω του poly modifier, ενώ το utility ξηλώνει τα uvw coordinates από ένα ολόκληρο αντικείμενο και όχι μόνο από κάποια συγκεκριμένα πολύγωνα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...