Ένας άλλος τρόπος να ξηλώσουμε τα Materials.
Πέρα από τον κλασικό τρόπο ( Material editor ->Get Material -> None )
ένας άλλος τρόπος για να βγάλουμε ένα υλικό από ένα αντικείμενο (χωρίς να το αντικαταστήσουμε με κάποιο άλλο ) είναι ο εξής.
Πηγαίνουμε: Utility Panel -> More -> UVW Remove -> Επιλέγουμε το αντικείμενο του οποίου το υλικό θέλουμε να αφαιρέσουμε και πατάμε το κουμπί Materials.
Click on picture to Enlarge |
Επίσης με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να αφαιρέσουμε και τα UVW Coordinates τα οποία μπορεί να έχουμε ορίσει σε κάποια polygons με την βοήθεια του UVW map Modifier.
Η διαφορά του Utility UVW remove με του Modifier UVW mapping clear είναι οτι ο modifier μπορεί να έχει επιπτώσεις σε συγκεκριμένα πολύγωνα τα οποία θα έχουμε προ επιλέξει μέσω του poly modifier, ενώ το utility ξηλώνει τα uvw coordinates από ένα ολόκληρο αντικείμενο και όχι μόνο από κάποια συγκεκριμένα πολύγωνα.