1. Φτιάχνουμε μια σφαίρα.
2. Προσθέτουμε όσα Segments θελουμε και ορίζουμε διαστάσεις.
3. Προσθέτουμε έναν edit poly modifier ή κάνουμε δεξί κλικ πάνω στη σφαίρα και την κάνουμε convert to poly.
4. Πατάμε το 1 για να μπορέσουμε να κάνουμε edit τα Vertices.
5. Επιλέγουμε το πιο κεντρικό Vertex στην κορυφή της σφαίρας και ενεργοποιούμε το Soft Selection.
6. Πειράζουμε τα Values από το Falloff , Pinch , bubble
7. Κάνουμε Move to σημείο αυτό προς τα πάνω (Z axis)
8. Έτοιμο !
Μετά αν θέλουμε προσθέτουμε υλικά και textures για να το κάνουμε να φαίνεται πιο αληθινό.
Happy Easter!!!!
Happy Easter!!!!